Hornelen via Ferrata

I ei tid der informasjon formar haldningar og handlingar, tek vi ansvar for korleis vi kommuniserer med kundar og samarbeidspartnarar. Ansvarleg marknadskommunikasjon handlar for oss om meir enn å skape merksemd – det handlar om å byggje tillit, styre forventningar og inspirere til berekraftige val. Vårt mål er å oppretthalde og beskytte Nordfjord sin unike natur og samfunn.

Kvifor er dette viktig?

Ansvarleg marknadskommunikasjon er ikkje berre ei etisk nødvendighet, men òg eit verkemiddel for å skape meir nøgde kundar og eit meir berekraftig samfunn. Når vi styrer forventningar, fremjar respekt for lokale normer og leier gjestar mot kloke val, bidreg vi til ei positiv utvikling både for samfunnet og miljøet.

Dette skal vi unngå å vise

Bilder og tekst MÅ være i tråd med våre retningslinjer

  • Feil bekledning og utstyr i henhold aktiviteten
  • Folk i potensielt farlige situasjoner
  • Uønsket eller ulovlig oppførsel
  • KI-generert og/eller kraftig redigert visuelt materiell
  • Overnatting utenfor tilrettelagte områder
  • Båltenning i bålforbudsperioden - 15. april til 15. september
  • Reklamere for alkoholholdig drikke

 

Dette skal vi vise mer av

Vi ønsker en ekte og ærlig framstilling av destinasjonen

  • Mindre kjente steder og vinklinger av regionen
  • Et realistisk bilde av hva slags situasjoner man kan møte som besøkende
  • Forventning i henhold til alle årstider
  • Grønn transport og gode miljøvalg
  • Lokale matopplevelser og kortreist mat
  • Kunst- og kulturopplevelser, museer og lokalhistorie
  • Ansvarlig og trygg ferdsel i naturen
  • Innhold som bygger opp under lokal verdiskaping og lokale arbeidsplasser
  • Kommunikasjon om verna og/eller sårbar natur på en forsvarlig måte

Grønnvasking

Nordfjord skal fremstilles ærlig og etterrettelig som et reisemål for nåværende og framtidige gjester. Visit Nordfjord har derfor signert Grønnvaskingsplakaten.

Vi oppfordrer alle som arbeider med markedsføring av Nordfjord som reisemål om å gjøre seg kjent med å følge Grønnvaskingsplakatens 10 prinsipper.